23 comments:

  1. I'm pretty sure none of us are gonna listen to this song after Lu's verse

    ReplyDelete
  2. Lupe... Remember your fathers last words... TELL WASALU TO TELL THEM THE TRUTH. Dont forget who you are wasalu... THE industry is doing this for year and has been on some **** fo yearz ... You deserve That gold chain you floss..Its your Hussle and your grind and i aint mad.. But you Used to call Yourself à hypocrite ..when you was doing this.. God bless you..this is just à reminder .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu is just remembering his roots...

      You already know that T&Y is gonna be a lot of "gangsta" talk.

      "...Put my whole heart in this rap shit
      But I done seen a lot of shit and I done did a lot of shit
      But my lips sealed like chap-stick..."

      Delete
    2. Ok.. Well immah support him regardless.. I HO
      E hè does not loose himself..lupe has allot of haters and i Can kinda understand why his thinkin like i dont give à ...anymore... His not one of those stinkin RICH artist..for as long as hè is doing it... I hope hè get his millions... But just dont forget Where hè came from..what hè left behind and what hè stood for when hè decided To be the positive rapper.

      Delete
    3. Yeah, I do miss him trying to be a "positive" rapper.
      World treated him wrong.
      I was recently listening to "Life" by Lupe...
      Saying how he did it for the fans and it hit me hard a bit how he shows this "IDC" attitude.

      You must be like a saint or someone really ignorant to be positive nowadays, sadly. :'c

      Delete
    4. are we listening to the same song? did he not say he ain with that dumb shit and he tries to keep these youngins out the street so it doesn't kill em? I coulda swore I heard him say that in the song. -law

      Delete
    5. Yeah, we heard...
      It's just the type of video he was in is definitely very gangsta like.

      But, I hope he keep it up with T&Y.

      Delete
  3. Only good part is Lupe rapping about the stuff that nobody thought he been through. he shows he's been through shit without being mediocre and average

    ReplyDelete
  4. Lupe smokinonthatloud..........just kiddin

    ReplyDelete
  5. You can tell Rondo is dumbfounded Lu got bars lol.

    ReplyDelete
  6. This song is pretty forgettable. I won't hold it to high standards cause it's just a feature. I don't really care about Lupe's content anymore I just want to hear him make good music, which has been pretty rare the last 4 years.

    ReplyDelete
  7. For the new and those who have forgotten, listen to Lu's verse on Swang On 'Em.

    http://www.youtube.com/watch?v=s8IZub7viME

    ReplyDelete
  8. 👆🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    ReplyDelete
  9. Heard that Chris Brown, TY Dolla Sign, Rick Ross, Drake (Drizzy Law), Kendrick Lamar, Ab Soul, ASAP Rocky, Kanye West (payback for help on his album) and Chance the Rapper

    ReplyDelete
    Replies
    1. If these Rumored features are true it's going PLATINUMX4

      Delete
    2. these are some WACK features as well as some Good features. i am kendrick n chris brown thats great.. but asap rocky n rick ross.. you fo real?

      Delete
  10. don't forget spice-1 but lu said kdot is not on it. he was playing with people to see how they would respond when he said it.

    ReplyDelete

Thanks for the comment - have a nice day !

LUPEND. Powered by Blogger.