42 comments:

  1. Wow lol. She didn't have to say that at the end.

    Overall, pretty alright.

    ReplyDelete
  2. this bitch look like a dude.

    ReplyDelete
  3. Is there a Lupe version where the instrumentals sound like this? Much cleaner

    ReplyDelete
  4. gemstones isn't fat anymore thou

    ReplyDelete
  5. ^ uhh gemstones isn't poo bear.

    ReplyDelete
  6. No disrespect but....aw fuck it i dont really care, she kinda does look like a dude. Thought it was milli vanilli at first

    ReplyDelete
  7. She look like a female version of Big Sean

    ReplyDelete
  8. She looks like a tranny. I def thought this was a man at first glance!

    ReplyDelete
  9. Why are ya'll so judgmental? Who cares what she looks like. Listen to the music and the message. This chick has been through alot too, if you listen to the last song on her new mixtape "Classicks"

    ReplyDelete
  10. ^Yes. The song you are talking about is "Cleaning Out My Closet", last song on the mixtape.

    ReplyDelete
  11. Didn't hear her call MDMA a fat nigga. Mind giving me the time in song she says it?

    This was definitely good. Lu's influence is reaching. It was good hearing her interpretation and messages on the song.

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. Jack Thriller said that crazy guy haaaa*

      Delete
  13. She said it towards the end. When the song is finishing.

    ReplyDelete
  14. Poo Bear may be fat but he can sing and produce hits. She's hideous and isn't that great of a rapper. No offense but you can't talk shit if you look like shit.

    ReplyDelete
  15. She is not hideous. She is good looking to me, just Google her. Ya'll tripping hard.

    ReplyDelete
  16. She has a lot of potential. I'm thinking this blog will get her a lil more hype.

    ReplyDelete
  17. OK I heard it now lol. I definitely does kill the vibe and was unnecessary. Didn't sound like she was intentionally trying to diss him though.

    ReplyDelete
  18. Look at this lame hoe with them bushy eyebrows and chapped ass lips. And she has the nerve to talk about someone else's appearance. Smh...

    ReplyDelete
  19. That bitch a bitch lol.. Sorry Lu!

    ReplyDelete
  20. Wow, ya'll are being extremely judgmental. Where's the love?

    ReplyDelete
  21. And she is not a b**ch. You people have zero respect.

    ReplyDelete
  22. Just imagining all the anons are all one person, serious case of schizophrenia.

    ReplyDelete
  23. The elephant in the room: her flow goes harder than lupe's on this (I say this in full aknowledgement that I will encounter hate for it).

    Anyway, I'm perplexed at how some of you call yourselves lupe fans and then do the exact opposite of the things he stands for in all his music. He preaches love, and some of y'all preach nothing but hate.

    ...shes not ugly and doesnt "look like a dude". I'd like to also bring your attention to the fact that shes brave and confident enough to not wear any make-up in this picture. I'm a fashion model and let me tell you, make up makes a huge difference in anyone's appearance.

    Don't hate on the woman for emphasizing her talent and intellect over her looks.

    peace and love

    ReplyDelete
  24. Maybe I'm a dog, but I'd bang her.

    Probably after complimenting her on the mixtape.

    ReplyDelete
  25. Hoooly shit.. defintlely a female antoine dodson. "hide ya kids hide ya wife...."

    ReplyDelete
  26. Way too much negativity toward this girl. I don't see what the big deal is, if you don't like her move on to the next post.

    ReplyDelete
  27. If you haven't actually heard her music you can't really talk shut. I think she's pretty fuckin lyrical. And the dong was dope

    ReplyDelete
  28. ^ umm.. "lame comment".

    I'm really sick and tired of people's mysogynisitc comments on this blog. This is a space to appreciate a wonderful game-changing artist, the music he brings into this world, and affliations through his art (i.e., simular artists, articles etc.).

    ... I'm not sure where spreading hateful comments about a women who probably none of us has even met let alone know on a personal level fits in with the mission of this blog..

    Let's get back to the music, the message, and the good times please.

    And all you mysogynists: get lost, get lives, apologize to the mothers that raised you, and eat my feminist stardust. Goodnight.

    ReplyDelete
  29. Only reason she gettin' all this hate is because she dissed MDMA a.k.a Poo Bear cus of the way he looks... Karma.

    ReplyDelete
  30. angel haze did justice to the beat and made it better lol
    pooh bear a fat n*a so i don't know why y'all mad dude should be ashamed to even name himself pooh bear

    ReplyDelete
  31. Ol' final famous niggas rollin' female version looking ass

    ReplyDelete
  32. Ol' unbeWeaveable lookin ass hoe!

    ReplyDelete

Thanks for the comment - have a nice day !

LUPEND. Powered by Blogger.