26 comments:

  1. I bet u Lu gonna get it in...like a Mac.

    ReplyDelete
  2. Folks type in kreayshawn wood burner on youtube and check this chick out a few years ago.

    ReplyDelete
  3. She has a desire to kick it with Lupe? Why? So, she can call him a nigga? Fuck this bitch #Wack!

    ReplyDelete
  4. This chick is whack. she couldn't cut it in baltimore

    ReplyDelete
  5. That's the problem. She doesn't have any talent! I'm fine with her being white and rapping, but she's wack. Lu loses credibility cosigning these wack bay rappers. Mistah Fab is okay, but Lil B and Kreay aint cutting it. Folks are gonna have a hardy laugh when Lu goes on of his patented twitter rants on why he likes Kreayshawn and we should.

    ReplyDelete
  6. Kreayshawn & Vnasty r just more of the same 'white lady jesus' crap. Sisters have to 'bring it' white girls just have 2b a reasonable facsimile. When they make it they square up & distance themselves from a culture they pimped to get over neither one tarm can rap. But you know the biz get a white person to do what blacks started and they're a star even if they're just mediocre that isn't hatin it's historical truth repeated over and over

    ReplyDelete
  7. Correction neither one of them cam rap no rhythm or cadence but I net they have great knees

    ReplyDelete
  8. If a white boy uses nigger in a rap everyone is all over em but it's okay if it's a white girl ??? Sounds like somebody is getting waxed

    ReplyDelete
  9. So much hate. Her music has her own audience. Yeah, when it comes to spitin bars she's trash, but it's not like she claiming to be a lyrical assassin. Let her do her own shit. And as far as Lu giving her a shout out, it isn't a big deal. It's not like Lu said she's a good rapper anyway.

    ReplyDelete
  10. It's not about the shout out, it's the fact that other females who can rap are bypassed for a novelty white girl who can't, nothing changed in the biz for 20yrs. If a sister, an asian or latina sounded like Kraeyshawn she would not be on the bill

    ReplyDelete
  11. Gotta agree with yall. She just doesn't have any talent at all. Here shows are horrible, yet Lu co-signs another wack artist,

    ReplyDelete
  12. KREAYSHAWN AND V NASTY ARE DOPE AS HELLLLLLL!!! THEY GOT THE CROWD GOING WAYYY CRAZY

    ReplyDelete
  13. She didn't use the n word it was the other girl.

    ReplyDelete
  14. All these comments are stupid. Crying because u claim that white people are have more wiggle room in rap Stfu she aint famous out side the handful of people that know her. She hasn't achieved main stream success yet soulja boy has achieved that. It isn't racist ur just a cry baby who is a closet racist but doesn't wanna seem that wat grow some balls.

    ReplyDelete
  15. She is racist (tattoo of a fried chicken in her arm?). How much prove do you want? She reminds me one of those redneck conservative (Tea Party type). She pretends to be liberal because she likes to dress like a hipster. Kreayshawn, you are NOT a liberal! You're hijacking the image. You are racist.

    ReplyDelete
  16. *watches video, reads posts... kanyeshrugs then walks into the sunset*

    ReplyDelete
  17. ^ A white girl having fried chicken tatted on her arm doesn't make her a racist.

    If anything, she's embracing the culture.

    If you can't see that, May God bless your blind eyes.

    ReplyDelete
  18. Ok, since when has fried chicken been synonymous with black people? #PureIgnorance....I expect more from Lupe fans,smh

    ReplyDelete
  19. she's not for real, right? ...this is for a college thesis, right? Can't be serious.

    btw fried chicken is NOT part of "the culture"

    ReplyDelete
  20. so effin ignorant how can a piece of fried chicken be racist? makes no sense. smh

    ReplyDelete
  21. ^ by his logic getting a dragon tattoo is racist of orientals. That's completely Lucacris. African Americans contribute more to society than friend chicken u sir are the racist.

    ReplyDelete

Thanks for the comment - have a nice day !

LUPEND. Powered by Blogger.