22 comments:

  1. aww man and i was big fan of jack thriller and M.Blackson.I dont find this shit funny.

    ReplyDelete
  2. he guy in the middle doesnt really like what theyre saying either

    ReplyDelete
  3. The MEDIA is so full of bullshit, if he REALLY saw what he said, why would he say some shit like that? Lupe said the United States government is a terrorist organization, LOL!! It doesn't matter if he votes or not, doesn't matter what ethnic background holds office, at the end of the day, nothing erases the REAL history of the United States. So why in the hell are people STILL talking about this? How come they not talking about R.Kelly who still hasn't gone to trial for pissing on teenage girls? Damn black people, we need to get it together!!!!

    ReplyDelete
  4. ey real fukin talk these niggas ridiculus. dis da huneth time niggas b givin sum ol high school insite on mah nigga lus statment nahmean? i mean real talk all niggas b sayin is ohh leave obama alone nahmean? but real talk wut niggas nvr notice is obamas flaws as a leader nahmean? n real talk like b4 forein policy still aint shit n niggas stuk on dis imperialis shit feelme? mah nigga lu dont desrv dis..

    ReplyDelete
  5. This is just another illustration of how niggas pervert the truth and dilute reality. No, I'm not being racist (I'm african american and believe that every race, color or creed depicts a form of ignorance ie being a nigga). To honestly demean a man and his intelligence due to conflicting ideals? That's very American and niggerish as all hell...
    Blackson even said that Barack is not Jesus. So logically speaking (negating religious beliefs/alignments for a shallow analysis), that implies that Obama is inherently flawed. He will not take Americans into a utopia, nor will he back his campaign slogan for "change". If anything, he has acquiesced to the presidential norm and became a figure head that we either rally for, despise or don't give a damn about. I tend to lean towards the latter. He's just another president... only difference is the melanin in his skin.
    The day that people indulge in their individuality and form opinions that reflect the essence of their being, instead of the same mediocre, thoughtless jargon we just witnessed, is the moment real change can begin. Unfortunately, human nature seems to be the antithesis of thought. So congrats Black Community. We have yet again displayed our blind bias for a leader that was allowed to gain power to appease us *round of applause* /facepalm.
    Niggas make me sad, mayne

    ReplyDelete
  6. ^Exactly black people(I'm black) act like Obama is the second coming of Jesus just cause he is black. Obama is gonna make the USA perfect because he is a black president.

    ReplyDelete
  7. "If he was in my village he'd be beheaded . . .
    Neck and head and neck and head . . .
    But real talk, your comments went too far . . "

    . . . .
    . . .
    *Sigh*
    Thanks for your intellectual insight on a dead topic.

    ReplyDelete
  8. Kick push... we need to kick his ass and push" -jack thriller

    KMFT

    jack is fucking ugly

    ReplyDelete
  9. cross eyed freak with the glasses, fat wannabe rick ross, and finally the retarded slyva spitting Tasmanian devil piece of shit, they dont even understand politics yet have a view

    ReplyDelete
  10. lol the dude on the left talking bout he seen lupe call obama a terrorist with his own eyes , i wonder if him being cross-eyed has to do with his stupidity. the dude in the middle is nothing like his brother sage knight cause he knows how to stfu. lastly, the goat herder smh i wonder if he thought people would perceive this as a joke cause NONE of his shxts was funny especially those dumb ass stimulus jokes fake ass eddie murphy.

    anyway follow me on twitter @EscobarsPhantom

    ReplyDelete
  11. who the hell are these morons? nvr heard of them!!

    ReplyDelete
  12. THIS MAKES MY BLOOD BOIL!!!!!!argh!!!!!!

    ReplyDelete
  13. i swear if lupe & that ugly fucking looking nigga get in the ring, lupe would woop that ass is not even funny....how many times do i gotta remind to niggas dont pick a fight with niggas who are 3rd degree black belt in 3 different style of martial arts and who can lyrically and intelligently put this niggas to shame...im out 3000

    ReplyDelete
  14. Lupe is a black belt, he could probably beat the shit out of anyone of those guys.

    ReplyDelete
  15. I wonder if Obama knows that lupe called him a terrorist

    ReplyDelete
  16. i wonder why you guys are on lupe dick so hard..

    ReplyDelete
  17. ^au contraire. There isn't a soul here that is riding lu's nuts (at least I'm not). When a factual statement is taken completely out if context but individuals that seem to have the analytical abilities of a dust mite.... something must be done lol Agreeing with a notion that coincides with your ideals/thoughts does not equate to dickriding.....

    ReplyDelete
  18. ^haha i mean blackfrost hahaha

    ReplyDelete

Thanks for the comment - have a nice day !

LUPEND. Powered by Blogger.