17 comments:

  1. im really surprised that out of my head hasnt been higher than 40. its on the radio all the time.

    ReplyDelete
  2. Ironic that I'm commenting on this one cause I never consider chart positions with any artist. I think it's only natural that fluctuation comes with the territory when you consider chart positions. Album is a gem for me regardless :)

    ReplyDelete
  3. album is a gem? lmfao who this chick be? what happend to luella? lol

    ReplyDelete
  4. Album is nowhere near a gem, and I think that's what hurting sales. Word of mouth would've pushed this album past gold by now, but you can't find hardly anybody outside of his new fans that doesn't think this album sucks. I mean the album is horrible. You've got good lyrics followed by weak pop beats and watered down wack hooks. I mean....Lasers is bad, but lets hope F&L2 is on point.

    ReplyDelete
  5. Only reason it isn't gold yet is cause old lupe fans have there head up there ass to long to figure out times has changed!

    ReplyDelete
  6. I don't wanna care to be the next single or the one with John legend?

    ReplyDelete
  7. It was a bad album with a less than a handful of decent songs on it. Not of the singles have been particularly good, not even for "pop" songs.

    Pro-tip for Atlantic Records, leave pop music to pop artists and don't push it on rappers.

    ReplyDelete
  8. ^ Exactly and times haven't changed. Good music is music, and Lasers ain't good music. I knew the album would be more pop friendly, but it was even worse than I imagined it would be. Album is just deplorable.

    ReplyDelete
  9. ^ you say good music is good music...
    but it looks more like you're sayin "good music is my music" heh

    ReplyDelete
  10. ^ wrong. all y'all are dumb. gold is the new platinum. rap albums don't sell these days. 500K is great you're trippin. matterfact outside of country and pop, barely anyone goes plat so u guys are fuckin dumb

    ReplyDelete
  11. damn :( i wish y'all would shut up shit! just support Lupe by buying & requesting -_- so what LASERS wasn't that good, it's still Lupe at the end of the day.
    I WILL SUPPORT LUPE NO MATTER WHAT!!
    and yes I've been a fan since F&L and before that :)
    y'all are no true Lupe fans SMH :/
    anyways.....

    ReplyDelete
  12. Nah couldn't bring myself to buy Lasers. I certainly hope F&L2 is hot though. I'll let yall bump Lasers...

    ReplyDelete
  13. lol @ support Lupe no matter.

    Why support something you don't like?
    If you Lu were to make songs about pouring campaign on bitches you'd support that just because it's Lupe?

    At the end of the day I wouldn't want Lu to make another record like LASERS ever again.

    ReplyDelete
  14. ^ And to show that, you've got to show the record companies that we won't buy their watered down rap over pop beats. THIS IS WHY YOU DON'T SUPPORT LASERS (the album).

    The manifesto behind it is all sunshine and roses though, it's okay to support that.

    ReplyDelete
  15. I agree with the first poster - Out of My Head is on the radio 24/7 I'm surprised it's only in the 40s. And if I Don't Wanna Care Right Now is the next single, expect album sales to increase because that should be a radio hit.

    ReplyDelete
  16. ^Its not anymore of a hit record than "Out of My Head".

    ReplyDelete

Thanks for the comment - have a nice day !

LUPEND. Powered by Blogger.