15 comments:

  1. Dont forget to watch her on letterman tonight!

    ReplyDelete
  2. chill real talk I got da opprtunity 2 listn 2 dis album 2day n real talk nikki got dum smooter wit dat voice nahmean? n real talk she stedy doin dat thing so real talk much luv to da girl nikki keepin dat singin shit real nahmean? yeh real talk dem sum real trax nahmean? real talk im feelin dat china n lad di da da track nahmean? real talk cop dis shit

    ReplyDelete
  3. cheeeaaah dis sum real singin on dis album real talk niggas!!! cop dis shit nahmeeaan u feel me? shout out 2 mah hood!

    ReplyDelete
  4. Lupe's verse on Million Star Motel:

    "L-U-P I'm back where the beat at
    Love always shines every time I see that
    Hugging the track if you're under attack
    And you're stuck, I'll be back in your arms like a relapse
    Take you out the lobby, put you where a suite at
    Sweet you ain't gotta check, gotta bring the key back
    Keep that do not disturb on the door
    This a non-smoking floor, not where infidels creep at
    In a room where the lovers don't cheat at
    Concierges, room service
    Complimenting mini-bar, you ain't reserve this
    But you deserve this, and we all agree that
    House-keep let you sleep where you dream at
    And if you need new dreams we can bring that
    This the W-O-R-L-D
    Anytime, anything where Nikki Jean at"

    ReplyDelete
  5. damn good thing i didnt buy lasers (not hating) so calm the fuck down ppl..but this album is definetly worth the buy..good shit nikki jean mad props for her and that track she and lupe did. they both went in and black thought was good too.

    ReplyDelete
  6. n my cheap ass couldnt afford 10 bucks nah mean! real talk much luv 2 da girl nikki fo lowering dat price 2 $6.99 nah mean she a ppl person! real talk cop dis shit!

    ReplyDelete
  7. real talk here yall com again wit dis hate. real talk all a nigga tryna do is show sum luv 4 da girl nikki n real talk niggas got sum prolems wit it nahmean? real talk to da homie tryna use mah name n callin a nigga cheap real talk les jus stop dis hatin n get to luvin da girl nikki n her music nahmean? feel me?

    ReplyDelete
  8. cheeah dem sum real words niqqa LMAO!!!!Tuesday, July 12, 2011 at 6:15:00 PM EDT

    cheeeeeaahhh dem niggas need 2 stop da hate u feel me? im a dumb ass nigga dat dont kno how 2 spell. no need 2 hate on a uneducated nigga u feel me? im jus tryna show luv fo mah lve nikki jean ya feel me? i grew up in da sewers dat shit is tougher dan da streets. i don't kno inglish so stop hatin on me real talk. brrraaat!!! brrrraaaat!!! leave a nigga alone iight? i kno i'm broke and ima cheap as nigga but no hate. we luv my luv nikki. ima tap dat bitch one day ya feel me?

    ReplyDelete
  9. lol ok das funny but real talk a nigga jus tryna show sum luv n bring dat peace but real talk if niggas aint gon feel me den fuk it nahmean? real talk keep hatin cus is dum obvious i cant change niggas from dey hatin ways nahmean? real talk ima jus keep doin me n real talk ima hav 2 apologize for wastin yall time nahmean? nutin but luv

    ReplyDelete
  10. waittt tooo funny. WARNING: THIS IS NOT AN INSUKT TO ANY NEW YORKERS AKAA MY HOOD NIQQAS

    CHEA CHEA AY.

    AHEM LOL

    ReplyDelete

Thanks for the comment - have a nice day !

LUPEND. Powered by Blogger.