51 comments:

  1. I just listened to the snippet on Itunes and OMG!! I can tell Its fire

    ReplyDelete
  2. aaaaaaaahhhh ive capped my broadband so its like impossible to hear!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. thanks for the shout-out, wasalu!

    ReplyDelete
  4. this song... is so brilliant!

    ReplyDelete
  5. I like it... but I honestly don't think it quite lived up to the hype. it's cool tho. I'm a go give it a few more listens

    ReplyDelete
  6. Lol @ JACK SPARRIS DOMO ARIGATOU MASHIMASU!!!!!

    Nope didnt live up to it at all... Lupe needs to learn what a beat banger means.. Cuz this didnt fuck up my speakers... but dats just me

    ReplyDelete
  7. THIS SONG IS INCREDIBLE ggaahhhhh

    ReplyDelete
  8. beat ain't that hard,

    lyrics are dope

    ReplyDelete
  9. Lu over hyped the shit out this song. It's still dope as fuck though.

    ReplyDelete
  10. Song was over hyped - hopeful bout the album thou

    ReplyDelete
  11. song was NOT over hyped. lives up to my expectations.. ya'll are crazy, er something! HA.

    ReplyDelete
  12. I like it already, alot. I also know for a fact it'll grow on me very rapdily. Me likey.

    ReplyDelete
  13. I almost like this song more than the snippet I heard from stereo sun(R.I.P)....

    this song is dope if u get the dream he talk'n about

    Greater message than every song currently out

    -14days till Atlantic's Dday

    ps. Its not over-hyped y'all just UNDER RATING THE CONCEPT OF ALL BLACK EVERYTHING

    ReplyDelete
  14. Close your eyes....and it's ALL BLACK EVERYTHING!!

    ReplyDelete
  15. how can you overhype a song as good as this i dont understand...

    ReplyDelete
  16. Everyone knows the concept of All Black Everything.

    Yes this is one of Lupe's best songs lyrically.

    I was expecting a better hook and and beat so for me the song was over hyped, but like I said before the song is still dope.

    ReplyDelete
  17. the beat and hook go very hard to me, imo this song has it all, but what do i know

    lu said it would be a masterpiece, and i think i agree with that statement

    ReplyDelete
  18. I have Chills!!!! goosebumps... My nipples are so hard right now!

    ReplyDelete
  19. i dont know if the hook is as good as it could be, but those of you saying the beat isn't good are on crack...this is one of the dopest beats i've heard lu spit on in a looong while

    ReplyDelete
  20. this song is perfect, I thought it would be OD aggressive but that fact that it wasn't made it THAT much better.

    oh and Kanye & Jay should take notes on how to incorporate opera singers in their songs cause this is an example of epic win and HAM is an example of epic fail.

    ReplyDelete
  21. this song is not over hyped.. the lyrical content is there and the beat does go hard if u listen to it instead of lyrics but y would anyone do that??!! LASERS

    ReplyDelete
  22. This is by far my favorite song by Lupe! I know all the words already :)

    ReplyDelete
  23. All black is beautiful. That second verse is VIVID

    ReplyDelete
  24. Man... peep the first bloggers - All Black Everything brings out the hotties.

    BEAST TRACK. LASERS IS ABOUT TO BE A MFKN PROBLEM.

    ReplyDelete
  25. The Hook SUCKS!!! but the message was dope...

    ReplyDelete
  26. He needs GemStones to hold these hooks down like he used to. That's what's lacking in this jawnt.

    ReplyDelete
  27. It definitely lives up to my expectations as well. Excellent song!

    ReplyDelete
  28. This beat has me locked in a trance...idk about ya'll but the hype was right on point.

    ReplyDelete
  29. I thought Lupe was going to go hard.

    Hip hop saved my life is probably one of lures best iconic beats. My friend told me there's one song he loved off the cool. And I knew it was that song.

    All black everything beat does feel to have that control. Then again I could be wrong. But this song didn't have a good impression on me through the first listen. Considering how jay and kanye make hot records id be embarrassed to tell them this is my best and favorite song.

    ReplyDelete
  30. Oh my.... this is haard. The beat has that oldskl sound. Kinda like listening to a musical

    ReplyDelete
  31. This is one of my favs so far..it wasnt overhyped he just said it was his fav of the album, meaning he has some deeper connection with this song than the other ones...and i fist pump to i dont wanna care right now too!!!

    ReplyDelete
  32. I agree, GemStones could've took this song to the next level.

    ReplyDelete
  33. Every man a king, and every woman a queen.

    ReplyDelete
  34. Someone upload it cause I'm not downloading itunes.

    ReplyDelete
  35. Super dope song.as soon as the beat dried I was blown. And lupe makes good hooks .this is one of those songs where you look past the hook and think about the lyrics.dope concept too

    ReplyDelete
  36. This is the same person who foretold the power of this song. Oh, it's not over yet; Just reminding you.

    ReplyDelete
  37. @jason Im sure it's on youtube!

    ReplyDelete
  38. TheOriginalName I'm glad you agree about GemStones. i don't know what type of relationship he has with Lu, but Lu is missing the hooks that Gem provided. Heck Matt Santos would've been better than Lu on the hook. Even though that would be ironic.

    ReplyDelete
  39. Lol you might not like it now, but I guarantee Its getting replayed all week, because sooner or later you are going to realise the dopeness of this shit!!!!!!!!.

    ReplyDelete
  40. WOW! I WONDER WHAT'S THIS GUYS IQ.!

    ReplyDelete
  41. http://smoothslomo.tumblr.com/post/3461269020/abe

    ReplyDelete
  42. I want to like this song a lot, but it doesn't do that much for me. Maybe expectations were too high. The lyrics are not all that deep and the way he spits some of them... it's not a smooth flow. Beat is dope. Idea is dope. Song is great. But not a classic. It feels too short, especially the last verse. Y'all are right, Gemstones might have taken it to another level.

    ReplyDelete
  43. Anyone know where I can find the lyrics to this

    ReplyDelete

Thanks for the comment - have a nice day !

LUPEND. Powered by Blogger.