17 comments:

  1. i hope he does do a video and keep the wheel rollin! a lot of people still need to be awoken as they are still sleeping on him and not aware that the album actually has a date now..

    ReplyDelete
  2. yeah,its time to start some buzzzz

    ReplyDelete
  3. YEESSSSSSSS DO A VIDEOO!!!!!

    ReplyDelete
  4. YEESSSSSSSS DO A VIDEOO!!!!!

    ReplyDelete
  5. I think Lu may be sarcastic on that tweet- Jordan Tower does videos for waka flocka and nippsey hustle called "Gettin Money" and shit like that.

    ReplyDelete
  6. ^^ Jordan Tower did the video for Trae and Lupe's collabo though...

    ReplyDelete
  7. "if you wanna be mean then you wanna be me bad"...lupe was incredible on this one...he really neads a vid 4 dis...

    ReplyDelete
  8. so is this on lasers or what?

    ReplyDelete
  9. when did Lupe himself ever say he was doing a video?

    ReplyDelete
  10. if he does shoot a video i hope its better than the cover art cuz that was weak but the track is crack so its all good lol

    ReplyDelete
  11. Hope the video stays relevant to the lines.

    ReplyDelete
  12. yall need to get off sir lupes dick!!!!!!jesus.put that much defense behind yourselves and invest that time too writing your own rhymes!
    FUCK THIS phony who's revealing his true nature right before your eyes! he says M.O.E and muthafuckers act like he didnt write that before going back and correcting it with G.O.E....i say this asshole fiasco's no better than....anyone rapping right now and hes personally probably alot sneakier and worst. HE truly a fucking fiasco. im no longer a fan of this fakefuck.

    ReplyDelete

Thanks for the comment - have a nice day !

LUPEND. Powered by Blogger.